reklama

Opuštěná milenka versus opuštěná manželka

..další z řady

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Kdo ještě nezažil ve svém životě nebo okolí nevěru a v ní opuštěnou milenku? V práci má kolegyně pláče, protože se rozešla se svou láskou, která byla zakázaná. Zdvihnu telefon, do kterého si stěžuje kamarádka, že na ní nemá její milenec čas, takže za ní nepřijede, ale ona bude i tak čekat na další možnost. Večer jedu za další kamarádkou, kterou když uvidím ve dveřích, tak se leknu, protože je hubená a vypadá vyčerpaně. Podívá se na mne a jen řekne, že jí zavolal a řekl, že jen tak nedokáže svou ženu opustit. Mne se zeptá, jak to mohl po tom všem udělat. Dál už říkat nemusí nic. Nejsou to jediné kamarádky a známe, je jich více, ale toto se událo v jeden den. V noci nad nimi přemýšlím, jaké to je být milenkou? Trochu jsem přiznávám se zavzpomínala i já na časy minulé. Myslím si, že my ženy do toho jdeme s přesvědčením, že milenkou nebudeme dlouho. Protože prožíváme štěstí, jsme najednou v očích našich milenců nádherné, dokonalé a jednoduše úžasné. Jejich ženy jsou naopak nemožné, zanedbané a frigidní. Až později zjistíme, že pravda byla někde jinde. Zatím jen čekáme na zamilované esemesky, maily, vášnivé telefonáty a když si na nás najdou čas, na který však musí mít  alibi a my s nimi můžeme být na tajném místě a vnímat je veškerými smysly, jsme v sedmém nebi. Jen kdyby to nikdy neskončilo, kdyby to vlastně mohlo konečně začít. Jen málokterým se povede, že to můžou považovat za vztah, ale i ty si nesou někdy ne malé následky v podobě prožívání rozvodů, starost o děti z minulého manželství, možná i někdy zacítí pocit viny, nevím. Ostatním zůstane bolest z opuštění, zklamání a rozbití naivity. Snad si vezmeme ponaučení, že s ženatým mužem to nemá smysl, že trápit se budeme celou dobu a až to skončí, tak ještě více. Oni nás budou pořád zbožňovat, ale my jim musíme odolávat, aby se to časem nestalo i nám, aby se z nás nestaly opuštěné manželky. Než jsem usínala, přitulila jsem se ke svému milenci, který je však mou čistou láskou a byla jsem šťastná, že můžu milovat a být ľúbená. Hodně lásky všem, ať už je jakákoliv. PG

Pavla Gajdošová

Pavla Gajdošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jsem jako kaktus na poušti - vyprahnutá a hlavně pichlavá Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu