reklama

SPZ espézetky

...některé potěší, některé naopak..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Také rádi čtete SPZetky okolojedoucích aut? Když jsem byla dávněji v USA, poprvé jsem se setkala s tím, že převážně mladí lidé si dávají na své SPZ místo čísel různá slova, např. jména, přezdívky... Tehdy jsem to brala, no dnes se už na to dívám trochu jinak a to hlavně proto, že mne nedávno jedna taková SPZ dokonce vylekala. Dostala jsem se do ranní bratislavské zácpy a přede mnou stál pěkný velký bavoráček, který měl SPZ - BULKA. Hned jsem si všimla, že auto řídí nějaká paní. Já a má fantazie ji začala ve své duši litovat, že má nejspíš rakovinovou bulku a tímto chce nejspíš něco demonstrovat. Bylo mi z toho smutno a dlouho jsem nad tím přemýšlela. Až později jsem přišla na to, že jsem zbrklá a měla bych číst všechno až do konce, v mém případě od začátku, jelikož se vyřešila má lítost i smutek. Její SPZ začínala bratislavskou předvolbou, což dohromady tvoří babulka :-) PG

Pavla Gajdošová

Pavla Gajdošová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jsem jako kaktus na poušti - vyprahnutá a hlavně pichlavá Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu